Skip to main content

Widgeturile aplicației VRM

3. Întrebări frecvente

În această secțiune:

Întrebare: Care este rata de refresh a widgeturilor?

Răspuns: Pentru iOS, aceasta depinde de mai mulți factori care țin de Apple și asupra cărora Victron nu are influență. Aparatul iOS învață comportamentul utilizatorului prin intermediul inteligentei artificiale și face refresh aplicației în funcție de acesta. Cu toate acestea, puteți forța un refresh dacă apăsați pe widget, ceea ce deschide aplicația VRM. Când veți închide iar aplicația, conținutul widgetului este actualizat.

Pe Android, fiecare widget are un buton de refresh în colțul dreapta sus pe care îl puteți folosi pentru a forța un refresh. Altminteri, se va actualiza la aproximativ fiecare 30 de minute.

Întrebare: Widgeturile pot fi folosite în modul întunecat?

Da.

Întrebare: Pot instala aplicația și widgeturile VRM pe un PC sau MAC?

Țineți cont că această opțiune nu este susținută, dar s-a confirmat instalarea pe sisteme cu macOS și procesoare Apple M1, fiind apoi vizibilă în Centrul de Notificări. Pentru PC și Mac cu procesoare Intel trebuie să folosiți un emulator.

Întrebare: Nu văd nicio instalare de adăugat. De ce?

Trebuie mai întâi să adăugați o instalare în contul dumneavoastră din Portalul VRM. Vă rugăm să urmați pașii descriși în Începeți să folosiți VRM.

Întrebare: Am schimbat numele instalării. De ce widgetul afișează încă vechiul nume?

În funcție de sistem, poate dura până la 24 de ore ca noul nume să fie afișat de widget.

Întrebare: Cum șterg un widget?

Apăsați îndelung pe widgetul pe care doriți să îl ștergeți. Apare un meniu în care selectați Șterge widgetul.

Întrebare: De ce instrucțiunile dumneavoastră pas cu pas nu se potrivesc cu aparatul meu Android?

Producătorii de aparate Android folosesc diferite implementări ale sistemului de operare Android, care determină diferențe în interfața utilizatorului.

Întrebare: Nu văd toate widget-urile pe dispozitivul meu iOS. Cum pot remedia această situație?

Aceasta este o problemă cunoscută și Victron lucrează la rezolvarea ei.

O soluție temporară este eliminarea/ștergerea aplicației de pe dispozitivul dvs. iOS și reinstalarea aplicației. Acest lucru va afișa din nou toate widget-urile.