Test pe teren: module FV

O comparație pe teren între modulele Mono, Poly, PERC și Dual FV.

Randament solar total: --
S
Randament solar total: --
S
Randament solar total: --
S
Randament solar total: --
S
Randament solar total: --
E
Randament solar total: --
W
România
--
--
Data instalării: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Iradianță

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Asistență

Garanție și reparații

După decenii de stăpânire a provocărilor de putere prin inovație, știm cum să creăm o gamă largă de produse conectate robuste, care continuă să funcționeze chiar și în cele mai dure climate. Acest lucru combinat cu garanția noastră standard de 5 ani va oferi liniște sufletească pentru anii următori. Și dacă lucrurile merg prost, fiți siguri că serviciile noastre rapide și corecte de reparații oferite prin rețeaua noastră mondială de distribuitori vă sunt alături.
warranty

5 ani garanție

Poate fi extinsă până la 10 ani

Victron Energy oferă 5 ani garanție standard pentru produsele de alimentare*. *Garanția noastră standard de 5 ani poate fi extinsă la 10 ani cu încă 10 % din investiția inițială. Contactați-vă distribuitorul pentru mai multe informații sau trimiteți o cerere de asistență distribuitorului pentru gestionarea cazurilor de garanție. * cu excepția bateriilor noastre: la bateriile plumb-acid oferim 2 ani garanție și 3 ani pentru Litiu.

Reparații

Rețea de reparații la nivel mondial

Distribuitorii noștri autorizați sunt responsabili să vă ofere instrucțiuni pentru o reparație rapidă și eficientă. Ei se pot baza pe rețeaua noastră extinsă la nivel global de reparații, care acoperă chiar și cele mai izolate zone, asigurând un serviciu rapid și corect.

Asistență

Create support request

Before you send a support request for support, repairs or warranty cases, please mind the following for fast handling:

The manuals are checked for troubleshooting and error indications

A system check is performed and the results can be shared

This way your dealer can better diagnose the issue and provide a quicker solution more easily.

Based on your product’s serial number we connect you to the original dealer, who is responsible to follow up on your request. After submission of the request you will receive the dealers contact info and you’ll get to review your support experience.

Create a support request